Ofte stilte spørsmål - Abonnement og avtaler

Lyn og torden

Man må være føre var enn etter snar når det gjelder elektrisk utstyr og uvær som for eksempel  lyn og torden.

Ved fare for tordenvær eller om du skal reise bort i tordensesongen, anbefaler vi å trekke ut alle kabler på modem, PC og annet elektronisk utstyr. Ta gjerne et bilde av hvordan utstyret er koblet først, slik at det er enkelte å koble det opp igjen.

Om ditt modem eller router blir ødelagt av lynnedslag, dekkes dessverre ikke dette av SuCom. Du kan bestille nytt modem ved å kontakte vårt kundesenter på telefon 71 40 55 00.

 

Bindingstid og oppsigelsestid

Våre abonnement har 12 måneders bindingstid om ikke annet er avtalt.

Ved oppsigelse er oppsigelsestiden inneværende + en måned.

 

Endring av abonnement

Om du ønsker å endre eller si opp ditt abonnement kan du ta kontakt med vårt kundesenter. 
De fleste hastighetsoppgraderinger skjer i løpet av 24 timer.

  • Telefon: 71405500
  • E-post: post@sucom.no
  • Besøk et av våre avdelingskontor.

Merk at ved nedgradering av hastighet gjelder vanlig oppsigelsestid.

 

Flytting

Skal du flytte innenfor vårt markedsområde eller melde eierskifte må du kontakte oss direkte. 
Vi trenger din nye adresse dersom du ønsker å videreføre eksisterende abonnement.

Ved oppsigelse gjelder vanlig oppsigelsestid på inneværende + en måned. Ved videreføring av abonnement på ny adresse, utgår oppsigelsestid på gammel adresse.

  • Telefon: 71405500
  • Epost: post@sucom.no
  • Besøk et av våre avdelingskontor