Oppdatering av kundeutstyr

Kundeutstyr

Som dere vet, så er Sucom svært opptatt av å yte god service til våre kunder i alle ledd.
For å kunne yte best mulig teknisk service, er det viktig at våre kunder alltid og til enhver tid har oppdatert kundeutstyr.

I den forbindelse har vi nå en gjennomgang over utstyret til noen utvalgte kunder.
Dette betyr at noen av dere vil bli oppringt fra en av våre hyggelige kundebehandlere.
De det gjelder, vil få en SMS fra oss på forhånd.

Kundeutstyr

Hvorfor oppdaterer vi utstyret?

For at du som kunde skal få rask og god service er vi avhengig av at våre kundeutstyrsdata stemmer.

Gjennom denne prosessen vil vi avdekke eventuelle avvik og få rettet det opp, slik at du som kunde får rett og god service ved en eventuell feilmelding.

Kundeutstyr

Hva må kunder som blir ringt opp gjøre?

Er du en av kundene som blir oppringt vil du få god veiledning via telefon fra en av våre kundebehandlere hva du skal gjøre.
Vi vil gjøre noen tester opp mot ditt modem og trenger noe bistand fra deg som kunde for å få gjennomført testen.

Dette vil ikke ta lang tid og vi vil ringe fra tlf. 71 40 55 00.

 

OBS!

Sucom vil aldri be kundene om informasjon knyttet til Bank, BankID eller annen sensitiv informasjon i forbindelse med dette. 

Sucom vil aldri be kunder logge inn eller laste ned noe via lenker i SMS eller epost. 

 Vær også oppmerksom på falske eposter eller Phishing-forsøk

 

Andre aktuelle saker