
I ukene framover så vil vi legge om signalene til enkelt av våre tv-kunder.
Omleggingen vil gjøre at noen tv-kunder vil oppleve nedetid på noen minutter.
Grunnen til at vi legger om er for å sikre en stabil leveranse av tjenesten.
Alle berørte kunder vil bli kontaktet.
Kontaktet via SMS
Alle kunder som blir berørt av omleggingen vil motta SMS fra oss med tidspunkt og informasjon.

Etter vi har lagt om, så må du som kunde:
1. Skru ut coaxkabel/TV-kabel mellom Telia box og fibermodem. Den hvite ledningen til venstre i bildet (kan også være svart).
Den skal ikke skrus på igjen.
2. Ta ut strømledningen på din Telia box og sett den inn igjen.
Den svarte ledningen til høyre i bildet.

Strømledning
Den svarte ledningen til høyre i bildet tas ut i 10 sekunder og settes inn igjen.
Ta kontakt
Om du opplever feil etter omleggingen, så ta snarest kontakt med oss på tlf. 71 40 55 00.