Omlegging av signaler i Telia box

Telia box

I ukene framover så vil vi legge om signalene til enkelt av våre tv-kunder.
Omleggingen vil gjøre at noen tv-kunder vil oppleve nedetid på noen minutter.
Grunnen til at vi legger om er for å sikre en stabil leveranse av tjenesten.
Alle berørte kunder vil bli kontaktet.

Kontaktet via SMS

Alle kunder som blir berørt av omleggingen vil motta SMS fra oss med tidspunkt og informasjon.

Telia box

Etter vi har lagt om, så må du som kunde:

1. Skru ut coaxkabel/TV-kabel mellom Telia box og fibermodem. Den hvite ledningen til venstre i bildet (kan også være svart).
Den skal ikke skrus på igjen.

2. Ta ut strømledningen på din Telia box og sett den inn igjen.
Den svarte ledningen til høyre i bildet.

 

 

Telia box

Strømledning

Den svarte ledningen til høyre i bildet tas ut i 10 sekunder og settes inn igjen.

 

 

 

 

 

 

 

Ta kontakt

Om du opplever feil etter omleggingen, så ta snarest kontakt med oss på tlf. 71 40 55 00.

Andre aktuelle saker

SPONSORSPORTEN!

Her er SPONSORSPORTEN!Bjørnar har i helga svømt internasjonalt stevne i Barcelona. Det ble ikke hva han ønsket.... Se mer