![Min Side Min Side](/sites/default/files/styles/article_full/public/media-image/2023-12/Sucom_illustrasjonsbilder_web-55.jpg.webp?itok=ZgSC0vyA)
I samarbeid med Telia og Opinion har vi gjennomført kundeundersøkelse og vi setter stor pris på tilbakemeldingene som har kommet.
![Tygg hverdag!](/sites/default/files/styles/media_and_text_block/public/media-image/2024-02/Pensjonistsenteret-16.jpg.webp?itok=4NwZDvD0)
Hva gjør vi med svarene?
Det er alltid viktig for oss å høre på deg som kunde og derfor vil vi ta tak i tilbakemeldingene som har kommet.
Intern vil vi følge opp svarene godt og sette inn tiltak der vi trenger det.
Vi takker deg som kunde for tilbakemeldingene!
![Kundesenter](/sites/default/files/styles/media_and_text_block/public/media-image/2024-01/kundesenter%20composit%201920x1000%20%281%29.jpg.webp?itok=wcqsLZKe)
Tips til godeopplevelser!
Opplever du utfordringer med Wifi?
Av og til kan det være at wifi-enheten står i ett annet rom og signalene ikke bærer langt nok. Eller at enheten står litt gjemt bak en reol og må flyttes høyere opp. Andre ganger må ekstra enheter til for å få signal over hele boligen. Disse kan du kjøpe gjennom oss.
Opplever du utfordringer med Telia box?
Telia box kan brukes både med og uten kablet internett.
Vi vet at å kable gir den beste stabiliteten.
Opplever du utfordringer, så ta kontakt med oss, så kan vi sammen se på løsninger for deg.